



Robogó 300-600
Évjárat: 2025
ADXTG 400
Jogosítvány:
A2 – maximum 35 kW (kb. 500 cm3-ig)
Lista ár: 3.399.000 Ft
Írj kérdést, üzenetet
MOTOR | Egyhengeres, négyütemű, folyadékhűtéses, SOHC |
SZELEPEK | 4 | Változó szelepvezérlés (Hyper-VVS) |
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS | EFI KEIHIN |
INDÍTÁS | Önindító |
TELJESÍTMÉNY | 35 LE / 7.000 ford./perc |
NYOMATÉK | 37,2 Nm / 5.500 ford./perc |
ÜZEMANYAGTARTÁLY | 13 L |
MÉRETEK (H x Sz x M) | 2166 x 920 x 1416 mm |
ÜLÉSMAGASSÁG | 790 mm |
HASMAGASSÁG | 160 mm |
TÖMEG (MENETKÉSZEN) | 213 kg (50:50 súlyelosztás) |
ELSŐ FÉK | 275 mm tárcsa, négydugattyús radiális féknyereg |
HÁTSÓ FÉK | 233 mm tárcsa, kétdugattyús féknyereg |
ABS | Kétcsatornás BOSCH 10.3MB |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS / RUGÓÚT / ÁTMÉRŐ | Fordított teleszkópos villa, 140 mm rugóút – 41 mm átmérő |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Lengőkar központi, gáz-olajos többkaros lengéscsillapítóval |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120 / 70 – 15 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150 / 70 – 14 |
FŐBB JELLEMZŐK
Izmos tervezés és uralom
A szimbiózis tigris, a késes macskafélék legnagyobbja által inspirált ADXTG 400 az erőt és a dominanciát testesíti meg. Izmos teste ötvözi a hatékonyságot a bármely ragadozóra emlékeztető markáns jelenléttel. Funkcionális és ergonomikus, mégis domináns, az új ADXTG 400 formaterve mutatja meg legjobban egyedülálló képességeit.
A tigris arca
A LED világítástechnikában rejlő lehetőségeket kihasználva a SYM tervezői az ADXTG 400-nak az ikonikus "tigrisarcot" adták, a beépített futófények pedig a domináns macska agyarait szimbolizálják. A hátsó lámpa követi az organikus formatervezési filozófiát, a jellegzetes "M" alak a szélek felé nyúlik, magába foglalja az első lámpák dizájnvonalát, és a ragadozó képét örökíti meg a sötétben.
Smart-Key következő generációs technológia
Az ADXTG 400 a prémium szegmensben vezeti be a SYM új generációs Smart-Key kulcsát. A központi gyújtáskapcsolót aktiváló kulcs nélküli funkció mellett lehetőséget nyújt a nyereg távvezérléssel történő távoli nyitására, és rendelkezik automatikus kormányfeloldó funkcióval, amikor a jármű közelről felismeri a Smart-Key-t.
Teljes körű információ áttekintés
A nagy felbontású és nagyméretű színes LCD-kijelző automatikus fényerő-szabályozással ergonomikusan van elhelyezve, hogy a leolvasott értékek minden körülmények között tisztán és jól láthatóak legyenek, akár az aszfalton ülve, akár földúton állva. A külső QC3.0 töltőcsatlakozó stabil áramellátást biztosít az okostelefonok és a navigációs eszközök számára.
Személyre szabott állítható ergonómia
A speciálisan erre a célra tervezett tartókra szerelt, változtatható keresztmetszetű alumínium kormány lehetővé teszi a távolság és a magasság beállítását a motoros testétől, így merevséget, kényelmet és irányíthatóságot biztosít minden testtípus számára, akár terepen, akár terepen. A vezetési pozíció személyre szabhatósága kiváló ergonómiát és dinamikus vezetést biztosít, így minden utazás élvezetes lesz.
Valódi kalandorientáció
A kormánykerék beállítása csak egyike azoknak a jellemzőknek, amelyek az ADXTG 400 valódi kalandorientáltságát hangsúlyozzák. A SYM K+F részlege a vezetési pozíció ideális off-road ergonómiájának megteremtésére összpontosított, olyan innovatív padlót tervezve, amely felegyenesedett vezetés esetén biztosítja a szükséges mozgásszabadságot a vezető lábai számára.
Súlyelosztás 50:50 az abszolút vezérléshez
Az ADXTG 400 mechanikus alkatrészeinek elrendezési filozófiája arra összpontosít, hogy a motort, az üzemanyagtartályt és az akkumulátort az alváz központi részén helyezzék el. Így ideális súlypontot érünk el, ami az ADXTG 400-nak előnyt jelent a könnyű kezelhetőség szempontjából, különösen terepen való vezetés esetén.
Dinamikus viselkedés és rugalmasság
Az ADXTG 400 kiváló dinamikus teljesítménye kulcsfontosságú volt az SYM számára, és a hangsúlyt a felfüggesztés nélküli tömeg csökkentésére helyezte, amely nagy sebességnél befolyásolja a felfüggesztést és az általános irányíthatóságot. A 275 mm-es első féktárcsa és a radiálisan szerelt 4 dugattyús féknyereg erőteljes fékezést biztosít, miközben alacsony tömegük hozzájárul a nem felfüggesztett tömeg csökkentéséhez. Emellett a vékony héjú könnyűfém keréktárcsák könnyebbek, ami fokozza az ADXTG 400 irányíthatóságát. A kialakítást 41 mm átmérőjű merev, fordított villa és hosszú alumínium lengőkar teszi teljessé, külső megerősítésekkel a merevség és a súlycsökkentés érdekében.
32 literes praktikummal
Az ideális súlyeloszlást és a mozgásszabadságot biztosító üléspozíciót igénylő alkalmas Adventure Scooter megalkotása nehezen összeegyeztethető a mindennapi használatban való praktikussággal. Az ADXTG 400 azonban a gondosan átgondolt kialakításával élen jár, 32 literes nyereg alatti tárolóhelyet kínál, amely képes kielégíteni a motoros minden igényét a mindennapi életben.
Védelem és kényelem minden útvonalon
Az ADXTG 400 zselatinja két magassági pozícióban állítható egy robusztus mechanizmuson keresztül, szerszámok nélkül könnyen beállítható. A magasság változtatásával a zselatin dőlése is megváltozik. A magas állásban a dőlésszög függőlegesebb, így nagyobb fedettséget biztosít nagy sebességnél, míg az alacsony állásban nagyobb légáramlást és jobb láthatóságot tesz lehetővé terepen való vezetésnél. A védőfogantyúkkal kombinálva alapvető védelmet nyújt a hideg, az eső, az ágak és a kavicsok ellen, növelve a motoros biztonságát és kényelmét.
Készen áll a hosszú felfedezésekre
Az ADXTG 400 könnyű, tartós szálerősítésű műanyag (FRP) motorborítással rendelkezik, amely kiváló védelmet nyújt a földes és aszfaltos pályákon. A kettős ülés kényelmet és helyet biztosít a vezető és az utas számára egyaránt, így ideális a hosszú utazásokhoz. Emellett az állítható zselatin, a védőfogantyúk és a kényelmes nyereg úgy lett kialakítva, hogy csökkentse a fáradtságot, és maximális kényelmet nyújtson hosszú utakon.
Erőteljes fejlett technológiai motor
Az ADXTG 400 vadonatúj motorral van felszerelve, amely változó szívószelepvezérléssel és két rezgésgátló tengellyel rendelkezik. A KEIHIN fejlett EFI elektronikus üzemanyag-befecskendező rendszerével kombinálva a motor alacsony és közepes fordulatszámon nagy nyomatékot és csökkentett üzemanyag-fogyasztást, magas fordulatszámon pedig csúcsteljesítményt nyújt.
A 7000-es fordulatszámon leadott 35 lóerő és az 5500-as fordulatszámon leadott 37,2 Nm forgatónyomaték a két rezgéscsillapító tengelynek köszönhetően egyenletesen adagolható, ami kiváló gázadásvezérlést és kényelmet biztosít, különösen terepen való vezetéskor. A kettős olajszivattyú minden körülmények között garantálja a motor megfelelő kenését, míg az automatikus centrifugális és hidraulikus hajtású, állítást nem igénylő tengelykapcsolóval ellátott sebességváltó rendszer nagy tartósságot és minimális karbantartási igényt biztosít.
Hyper-VVS a jobb gyorsításért és gazdaságosságért
Az ADXTG Hyper-VVS technológiával, változó szívószelep-időzítési rendszerrel rendelkezik, amely lineáris gyorsulást és csökkentett üzemanyag-fogyasztást biztosít. Magas fordulatszámon a vezérműtengelyek profilja megváltozik, megváltoztatva a szívószelepek huzatát és nyitási idejét, javítva a motor légzését és teljesítményét. A motor nyomatékának 90%-át 4500-as fordulatszámon adja le, ami erős gyorsulást és alacsony üzemanyag-fogyasztást biztosít. Az EMS által elektronikusan vezérelt Hyper-VVS rendszer a motor fordulatszámától, a motor hőmérsékletétől és a gázpedál állásától függően aktiválódik, biztosítva a sima és hatékony működést a teljes fordulatszám-tartományban.
Megerősített váz sportos karakterrel
A teljesen új ADXTG futómű a MAXSYM TL sportos lelkületét örökölte, maximális tartósságot és közvetlen reakciókat kínálva városban és földúton egyaránt. A fejlett CAE-elemzés segítségével a könnyű futómű nagy merevséggel, korlátozott térfogattal és alacsony tömeggel rendelkezik. Az USD-villa két alumíniumlemezzel dolgozik, ami nagy tartósságot biztosít. A magasra szerelt szűrőtál megakadályozza a por és a víz bejutását, védi a légszűrőt és tiszta levegőt biztosít a táprendszer számára a jobb teljesítmény érdekében.
SYM Advanced Multilink felfüggesztés
Az ADXTG 400 többlengőkaros felfüggesztése, amely a MAXSYM TL csúcsmodell filozófiáján alapul, a kényelmet és a sportos kezelhetőséget célozza, mind terepen, mind terepen. Az alumínium lengőkar 20%-kal hosszabb, mint a MAXSYM TL lengőkarja, megtartva ugyanazt az alacsony, 7 kg-os súlyt, ami megkönnyíti a lengéscsillapító működését nagy terhelés alatt.
A Bosch 10.3MB ABS rendszer Off-Road üzemmód opcióval lehetővé teszi a hátsó ABS kikapcsolását és az első ABS csökkentett beavatkozását, így a motoros nagyobb kontrollt kap a fékezés felett. A TCS és az Off-Road ABS kikapcsolásának lehetősége jelentős előny a terepjárók számára.